زن در حجاب هم چون مروارید در صدف است


حجاب مسأله اي نيازمند به تفكري عميق تر

در اين وبلاگ سعي مي شود تا حجاب امروز دنيا را زير زره بين برد !

 

زن در حجاب هم چون مروارید در صدف است
البته كه بی جا گفته نشده است ، زنانی كه بی حجابی تمایل دارند ، در حقیقت دارند مروارید وجود خود را در معرض دیدگان آلوده قرار می دهند . اگر این زنان یك لحظه با خود بیندیشند و شخصیت های زنان نمونه تاریخ را مورد مطالعه قرار دهند ، به روشنی خواهند فهمید كه :
با گذشت هزار و چهارصد سال از شهادت بانوی بزرگ اسلام ، سرور زنان عالم ، حضرت فاطمه زهرا (س) هنوز نام و رفتار آن حضرت زنده و پویاست و هر روز كه می گذرد افكار نیكوی فاطمه زهرا (س) گویاتر و نمایان تر می شود . آیا این چنین شخصیتی نمی تواند الگوی زندگی باشد
البته كه می تواند ، اگر زنان مسلمان ما درست فكر كنند و به رفتار خویش ایمان داشته باشند ، زنان مسلمان الگوهای زیادی دارند ، الگوهایی چون حضرت مریم ، هاجر ، آسیه ، زینب كبری ، ربابه همسر امام حسین(ع)،
شهذ بانو والده مكرمه امام سجاد (ع) ، نرگس مادر امام زمان (عج) و ... .
ای زنان و بانوان آزاده مسلمان بیدار باشید !
امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند :
بنده دیگری مباش ؛ چرا كه خداوند تو را آزاد آفریده است .
و امام باقر می فرمایند :
هر مذهبی شما را به راهی نبرد .
و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) می فرماید :
تا این خانم ها ( شما را نمی گویم ، شما توده هستید ، آن خانم ها را می گویم ) تا آنه توجهشان به این است كه فلان چیز باید ، فلان مد از غرب به اینجا بیاید ، فلان زینت باید از آنجا به اینجا سرایت بكند ، تا یك چیزی آنجا پیدا می شود ، اینجا هم تقلید می كنند .
تا از این تقلید بیرون نیایید ، نمی توانید آدم باشید و نه می توانید مستقل باشید . اگر بخواهید شما را به اینكه یك ملتی هستید ، بشناسند و بشوید یك ملت ، از این تقلید غرب باید دست بردارید ، تا در این تقلید هستید ، آرزوی استقلال را نكنید .
و در جای دیگر حضرت امام (ره) فرموده است :
یكی از امور دیگری هم كه باز من گفته ام ، این است كه ما را جوری بار آورده بودند كه یا باید فرنگی مآب باشیم یا هیچی . یك نفر جوان ، یك نفر خانم اگر سر تا پایش فرنگی مآب است ، این معلوم می شود خیلی عالی مقام است و اگر چنانچه مثل سایر مسلمان هاست ، این خیلی عقب افتاده است . عقب افتادگی و جلو رفتن را به این می دانستند كه فرنگی مآب باشند . یعنی فرض كنند فرم لباسش چه جور باشد ، فرم كفشش چه جور باشد یا مثلا هر چه كه از خارج می آید ، صرف بكند . مصرفی بار آوردند ما را ، برای همین جهت ما را مصرفی بار آورده اند .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:زن در حجاب هم چون مروارید در صدف است,ساعت 21:59 توسط فاطمه | |


Power By: LoxBlog.Com